Badeparkencup 2022

Postet av Bamble Idrettsforening - Fotball den 4. Feb 2022

Vi gjentar suksessen fra foregående år!

- og har igjen gleden av å invitere til

sesongoppkjøring i Skjærgårdshallen i Langesund.

Dette er en glimrende anledning for spillere i alderen

7-12 år til å få smaken av fotball før seriestart.

Innendørsbanen i Skjærgårdshallen tilbyr optimale forhold,

både for spillere, leder og foreldre

Flott kunstgress (nytt i 2019!!), god temperatur, med kamper

parallelt på 3 baner.

Selv med god kapasitet er det begrenset hvor mange lag som kan delta.

Så nøl ikke - meld dere på snarest for å sikre plass!

NYTT I 2022: Det blir 3 baner med vant for de yngste!

Kontaktinfo: badeparkencup@bambleif.no

Italent fotballskole i Bamble IF Fotballgruppa, 12.-16. august 2019

Postet av Bamble Idrettsforening - Fotball den 31. Mai 2019

Bamble IF inviterer til Italent Fotballskole 12.-16. august 2019.

Info fra https://www.italent.no/

ITALENT HAR TRE SLAGORD:

FERDIGHETER - FORSTÅELSE - FØLELSE

Kort sagt; italent skal utvikle dine ferdigheter.
Vi skal øke din fotballforståelse, og i den grad det er mulig – gi deg enda varmere følelser for verdens beste spill!

HVORFOR ITALIA?

Italia har gjennom en årrekke vært en verdensledende fotballnasjon, med store stjerner som Maldini, Baresi, Pirlo og Baggio, for å nevne noen. I tillegg har serie A gjennom årene kunnet skilte med profiler som Zlatan Ibrahimovic, Maradona, David Beckham, Platini og Marco Van Basten. Kanskje er det ikke så overraskende at vi i Italent elsker italensk fotball. Denne lidenskapen vil vi gjerne dele med dere! Derfor er vi stolte og glade over å kunne presentere vårt italienske trenerteam, og ikke minst invitere til en lærerik uke på treningsfeltet.

KRAV TIL DELTAKERNE:

Italent har fokus på læring og utvikling, samtidig som vi har et krav til kvalitet og seriøsitet. Du må være motivert, like utfordringer, være opptatt av å lære, samt elske å trene på detaljer. Hvor du står rent fotballmessig, har ingen betydning. Dersom du har et brennende ønske om å bli bedre, og har holdningene og konsentrasjonen som er nødvendig, er du hjertelig velkommen på en av våre camper.

HVA KJENNERTEGNER CAMP ITALENT?

Italent har et ferdighetsprogram basert på høy intensitet, kamplike situasjoner og kamplik intensitet. Vi har hele tiden fokus på læring, og gir deltagerne kunnskap og feedback underveis i treningene. For å utvikle fotballferdigheter skal hver deltager ha minimum 1500-2000 kvalitetstouch på ballen hver dag.

Vi er sikre på at du gjennom vårt utviklingsprogram vil ta steg i riktig retning, og vi vil hjelpe deg å bli en enda bedre fotballspiller

SOM DELTAKER OG MEDLEM FÅR DU:

Påmelding: https://www.italent.no/pmelding

Velkommen til ny trener for BIF gutter 16 år!

Postet av Bamble Idrettsforening - Fotball den 3. Feb 2015

Bamble IF er veldig fornøyd med å kunne ønske Tore Halvorsen velkommen som ny trener for Gutter 16! Han er allerede godt i gang med treningene, som nå vinterstid foregår ute på Bunes og inne i Skjærgårdshallen. Det er flott at Tore har blitt med oss på laget for å føre Bamble-fotballen videre!

Jubler for gave verdt 400 000 kroner

Postet av Bamble Idrettsforening - Fotball den 29. Nov 2014

Bamble IF er en av klubbene som nyter godt av at regjeringen har besluttet å gi full momskompensasjon for bygging av idrettsanlegg.

Hentet fra Varden Onsdag 26.11.14

Fotball er gøy